نماد آخرین خبر

اداره‌های 4 شهرستان و یک بخش استان اصفهان فردا تعطیل است

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
اداره‌های 4 شهرستان و یک بخش استان اصفهان فردا تعطیل است

صدا و سیما/ اداره‌های چهار شهرستان اردستان، کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک و بخش بادرود فردا تعطیل شد و ساعت کاری در دیگر شهرستان‌ها هم کاهش یافت.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات چهار شهرستان استان و یک بخش شهرستان و تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های استان به ساعت ۱۰ به دلیل افزایش دمای هوا در روز شنبه، خبر داد.
شیشه فروش با اشاره به تشکیل کارگروه مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به تداوم ماندگاری توده هوای گرم، پیش‌بینی افزایش دما و به منظور پایداری انرژی برق فردا، شنبه ششم مردادماه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، خور و بیابانک و بخش بادرود نطنز که نسبت به سایر استان دمای بالاتری دارند تعطیل خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین پایان کار دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی، بانک‌ها و بیمه‌ها در سراسر استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) ساعت ۱۰ خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط خواهد بود.
شیشه فروش عنوان کرد: فعالیت مؤسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها و پایگاه‌های اوغات فراغت تابستانی استان نیز تا ساعت ۱۰ خواهد بود.
وی تأکید کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان و اصناف در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف برق و خاموشی سامانه‌های روشنایی، برودتی و رایانه‌ها یک ساعت پیش از پایان وقت اداری اقدام کنند.
شیشه فروش با اشاره به اینکه مورد انتظار است صنوف بیشترین همکاری را در مصرف بهینه برق داشته باشند، گفت: مراکز تجاری، صنوف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز بایستی در رعایت الگو‌های مصرف بهینه برق، خاموش کردن سیستم‌های روشنایی در روز ودر اوج مصرف و تنظیم دمای کولر‌ها در ۲۴ درجه و نصب سایه بان روی کولر‌ها اقدام کنند.
وی ادامه داد: ۱۲۰ تیم عملیاتی و فنی شرکت برق و ۷۲ تیم عملیاتی شرکت آب و فاضلاب استان جهت تأمین برق و آب پایدار و کنترل به موقع حوادث احتمالی شبکه‌های توزیع و آبرسانی سیار در ۳۵۴ روستا فعال و تجهیز شده‌اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: تلفن‌های فوریتی ۱۲۱ حوادث برق و ۱۲۲ حوادث آب به‌صورت ۲۴ ساعته در جهت امدادرسانی در حوادث برق و آب فعال خواهند بود.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today