نماد آخرین خبر
  1. مهم
استانها

ساعت فعالیت نانوایی‌های شیراز به مدت 2 روز تغییر کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ساعت فعالیت نانوایی‌های شیراز به مدت 2 روز تغییر کرد

ایرنا/ رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: با توجه به شدت گرمای هوا و با تأیید فرماندار شیراز ساعات فعالیت نانوایی‌ها در سطح این شهرستان تغییر پیدا کرد.

حجت جوانمردی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس اظهار کرد: به دلیل شدت گرمای هوا و با تأیید فرمانداری در روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و هفتم مردادماه نانوایی‌های شیراز صبح از ساعت ۶ الی ۹ صبح و بعد از ظهر نیز از ۱۶:۳۰ الی ۲۱ خواهد بود.
محسن نعمتی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس هم در این رابطه اعلام کرد: با توجه به تداوم و ماندگاری گرمای هوا، ساعات کاری ادارات استان در هفته آینده شنبه و نیز روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هشتم تا دهم مرداد از ساعت ۶ لغایت ۱۱ صبح فعالیت می کنند.
نعمتی افزود: همچنین روز یکشنبه هفتم مردادماه نیز به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، تمام دستگاه‌های اجرایی، موسسه‌های عمومی دولتی و غیر دولتی استان تعطیل هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در روز پنجشنبه یازدهم مرداد نیز دستگاه‌های مشمول طبق روال گذشته به صورت دورکار و بانک‌ها از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح به ارائه خدمات می‌پردازند.
نعمتی افزود: مقرر گردیده مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ تعطیل باشند.
وی ادامه داد: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان‌های شیراز، مقرر شد شهرداری شیراز ساعت شروع کار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل مترو و اتوبوس خود را متناسب با ساعت کاری کارمندان آغاز کند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online