نماد آخرین خبر

هفته‌ای بارانی در انتظار گیلانی‌ها

منبع
فارس
بروزرسانی
هفته‌ای بارانی در انتظار گیلانی‌ها

فارس/ مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از مناطق کوهستانی و دامنه‌های استان گفت: از عصر روز شنبه سامانه بارشی در گیلان تقویت شده و در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده بر شدت بارش‌ها در برخی از نقاط استان افزوده می‌شود.

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از مناطق کوهستانی و دامنه‌های استان اظهار کرد: از عصر روز شنبه سامانه بارشی در گیلان تقویت شده و در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده بر شدت بارش‌ها در برخی از نقاط استان افزوده می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم‌ آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی در خصوص مقابله با بارش شدید باران در گیلان، گفت: آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش چهار الی ۶ درجه‌ای دما در گیلان خبر داد و افزود: در این مدت دمای هوا به طور نسبی چهار تا ۶ درجه خنک‌تر می‌شود.
دادرس دمای فعلی شهر رشت را ۲۶ درجه سانتی‌گراد و با رطوبت ۹۸ درصدی دانست و بیان کرد: ۲۴ ساعت گذشته لوشان با ۳۲ و اسب وونی تالش به با ۱۴ درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهر‌های گیلان بودند. 

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today