نماد آخرین خبر

تعطیلی 4 ساعته مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های مشهد تا ۲۳ مردادماه

منبع
شهرآرا آنلاين
بروزرسانی
تعطیلی 4 ساعته مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های مشهد تا ۲۳ مردادماه

شهرآرا آنلاین/ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های مشهد تا تاریخ ۲۳ مرداد و در ساعات ۱۳ تا ۱۷، باید به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند و همچنین ملزم به خاموشی تابلو‌های تبلیغاتی در تمام ساعات شبانه‌روز هستند.

اتاق اصناف مشهد مقدس طی اطلاعیه‌ای در راستای اجرای مصوبات مدیریت مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق، به تمامی مجتمع‌های تجاری و پاساژها اعلام کرد: در ساعات ۱۳ الی ۱۷ از تاریخ ۶ مردادماه تا ۲۳ مردادماه، به تعطیلی واحد صنفی و خاموشی تابلوهای تبلیغاتی (نئون و ...) خود اقدام کنند.
هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد در این خصوص اعلام کرد: با توجه به افزایش شدید و بی‌سابقه دما و در راستای مدیریت مصرف برق، پیرو مصوبه تعطیلی صنوف که اطلاع‌رسانی شد، مقرر شد مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها نیز تا تاریخ ۲۳ مرداد و در ساعات ۱۳ تا ۱۷ اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده و همچنین ملزم به خاموشی تابلو‌های تبلیغاتی در تمام ساعات شبانه‌روز هستند.
وی افزود: بازرسان اتحادیه‌ها بر روند اجرای مصوبه مذکور نظارت دارند و اتحادیه‌ها نیز به ارائه گزارش اقدامات خود در این رابطه به همراه مستندات لازم به اتاق اصناف مشهد ملزم شدند.
مخملی همچنین درباره صنوفی که از تعطیلی چهار ساعته مستثنی هستند، گفت: رستوران‌ها، اتحادیه خواروبار، سوپرمارکت‌ها، آبمیوه و بستنی، اغذیه و فست‌فود‌ها و نانوایی‌ها از تعطیلی چهار ساعته مستثنی هستند. این محدودیت‌ها و استثنائات آن برای صنوف اطراف حرم نیز وجود دارد.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today