نماد آخرین خبر

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

ایرنا/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۴۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: در پی کسب اطلاعات فنی و پلیسی، مبنی بر حمل انواع کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مراتب در دستور کار عوامل دایره اطلاعات و عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مامورین با همکاری فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی و هماهنگی قضایی در اتوبان قزوین - زنجان خودروی مذکور را رویت و با علائم هشدار دهنده و دستور ایست آن را متوقف کردند.
این مسئول ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۳۰ حلقه لاستیک خودروی سواری، ۶۹۳ عدد انواع لوازم ورزشی، ۷۳۵ رول کاغذ دیواری، ۵۴۶ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، ۴۸۴ قطعه انواع لوازم یدکی موتورآلات و ابزار کشاورزی، ۳۰۸ هزار و ۴۰۱ قلم انواع لوازم پزشکی و ۱۸۳۶ عدد انواع سموم کشاورزی خارجی فاقد اوراق مثبته گمرکی (قاچاق) را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شد.
بدری با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today