نماد آخرین خبر

۳۵۰ خانوار روستایی طبس از نعمت برق بهره‌مند شدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۳۵۰ خانوار روستایی طبس از نعمت برق بهره‌مند شدند

تسنیم/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برق‌رسانی به روستای گردشگری نایبند طبس خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ۳۵۰ خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند شدند.

با افتتاح خط فشار متوسط برق نایبند، روستای تاریخی و گردشگری نایبند طبس به شبکه سراسری برق متصل شد.

مهدی دادگر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: عملیات این پروژه از سال 1399 آغاز و به طول 86 کیلومتر اجرا شده است.

دادگر با اشاره به ارزش ریالی این پروژه تصریح کرد: با توجه به اینکه  پروژه در سنوات مختلف اعتبار داشته و هزینه شده است، ارزش روز اجرای این پروژه بالغ بر 770 میلیارد ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی و استانی سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به تعداد خانوار برخوردار از این پروژه اشاره و بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه 350 خانوار در روستاهای نایبند، زردگاه و دیگ‌رستم از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: اتصال شبکه برق منطقه به شبکه سراسری و تأمین برق پایدار و مطمئن مشترکین و توسعه پایدار منطقه از جمله اهداف بهره‌برداری از این پروژه است.

دادگر، ایجاد زیرساخت برق در مسیر جاده ترانزیتی برای بهره‌برداری دستگاه‌های امدادی و خدماتی را از دیگر اهداف این پروژه عنوان کرد.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today