نماد آخرین خبر

شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی فراهم است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی فراهم است

ایرنا/ رئیس هیئت فوتبال مازندران از رفع نواقص ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طبق نظر فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: نقص‌های ورزشگاه شهید وطنی که مد نظر فدراسیون فوتبال قرار داشت طی روزهای اخیر برطرف شد و این ورزشگاه برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر آماده است.

رحیم درزی خلردی، رئیس هیئت فوتبال مازندران اظهار کرد: پس از اعلام ایرادهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از سوی فدراسیون فوتبال بلافاصله اقدامات لازم برای رفع نواقص این ورزشگاه با هماهنگی مدیران باشگاه نساجی و مسئولان مربوطه آغاز شد و این ورزشگاه اکنون برای برگزاری مسابقه فردا و سایر دیدارهای خانگی نساجی در فصل بیست‌وچهارم شرایط مد نر فدراسیون فوتبال را دارد.
وی افزود: یکی از نکات مد نظر فدراسیون کیفیت نور ورزشگاه بود. بر اساس استانداردها شدت نور ورزشگاه‌ها باید ۱۶۰۰ لوکس باشد. بررسی کیفیت نور ورزشگاه انجام شد و شدت نور ورزشگاه شهید وطنی بالای ۲ هزار لوکس است
رئیس هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد ورودی اتوبوس‌ها برای حضور مستقیم اعضای تیم‌های فوتبال به محوطه ورزشگاه نیز انجام شد و از این فصل اتوبوس تیم‌ها به جای توقف در بیرون ورزشگاه وارد استادیوم می‌شود.
خلردی درباره صدور تاییدیه استحکام بنای ورزشگاه که باید توسط نظام مهندسی ساختمان انجام می‌شد نیز گفت: بررسی‌های کارشناسان نظام مهندسی انجام شد. اما هنوز نظر نهایی و تاییدیه استحکام بنا برای مشخص شدن ظرفیت پذیرش هواداران صادر نشده است. به همین دلی تا زمان صدور تاییدیه قرار است ورزشگاه شهید وطنی مانند سال‌های گذشته با ۶۰ درصد ظرفیت پذیرای هواداران باشد.
وی از ایجاد یک ورودی دیگر برای هواداران و سرویس بهداشتی ویژه بانوان نیز خبر داد و اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تاکید داشت که سرویس بهداشتی جداگانه‌ای برای بانوان ایجاد شود که این اقدام نیز با بهره‌گیری از سازه‌های پیش‌ساخته و آماده انجام شده است. برای تسهیل در ورود و خروج هواداران نیز یک ورودی هم به ورودی‌های ورزشگاه اضافه شد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره آخرین اقدامات انجام شده برای نصب تجهیزات VAR در ورزشگاه شهید وطنی هم گفت: محل نصب تجهیزات کمک‌داور ویدئویی در این ورزشگاه انتخاب شد و به تایید نمایندگان فدراسیون هم رسید. قطعا تجهیزات VAR تا پیش از هفته چهارم به این ورزشگاه نمی‌رسد. فدراسیون هفت دستگاه VAR تهیه کرد که بر اساس اولویت و زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها توزیع می‌شود. تا زمان تهیه و ارسال این تجهیزات محل نصب VAR در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز به طور کامل آماده می‌شود.
خلردی با اشاره به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نخستین دیدار نساجی در لیگ بیست‌وچهارم گفت: همه چیز برای برگزاری مسابقه نساجی و فولاد فراهم است و هواداران فردا می‌توانند نخستین مسابقه نساجی در لیگ برتر را در ورزشگاه شهید وطنی تماشا کنند.
به گفته وی طبق برنامه‌ریزی انجام شده تیم فولاد خوزستان امروز وارد ساری می‌شود و سپس برای اقامت عازم بابلسر می‌شود.
تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در نخستین هفته لیگ بیست‌وچهارم از ساعت ۱۹:۳۰ فردا -جمعه- با داوری سعاد وفاپیشه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today