نماد آخرین خبر

دست‌سازه‌های کودکان خراسان شمالی راهی اربعین حسینی می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
دست‌سازه‌های کودکان خراسان شمالی راهی اربعین حسینی می‌شود

فارس/ کارشناس مسئول فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی گفت: دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان پس از بسته‌بندی با استفاده از ظرفیت موکب‌های مسیر اربعین به‌عنوان نذری به زائران کودک و نوجوان هدیه می‌شود.

نرگس برهمند، کارشناس مسوول فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی اظهار کرد: ساخت و آماده‌سازی دست‌سازه‌های حسینی توسط اعضای مراکز کانون استان برای تقدیم به زائران کوچک حسینی در مسیر اربعین انجام شد.

وی گفت: پویش دست‌سازه‌های حسینی همزمان با ماه محرم در قالب یک حرکت اعتقادی کودکان و نوجوانان عضو مراکز و خانواده‌های آنها با هدایت و نظارت مربیان به منظور ساخت دست‌سازه‌ها با محتوای عاشورایی آغاز شد تا کودکان در قالب این فعالیت فرهنگی و تربیتی به محضر امام حسین (ع) عرض ارادت داشته باشند.

کارشناس مسئول فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی افزود: کودکان و نوجوانان با این دست‌سازه‌ها علاوه بر ابراز همدلی در این باور اعتقادی، تلاش دارند تا برای زائران حس و حالی خوب رقم زده و به نوعی در این حرکت عظیم سهیم شوند.

این کارشناس مسئول بیان داشت: دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان پس از بسته‌بندی با استفاده از ظرفیت موکب‌های مسیر اربعین به‌عنوان نذری به زائران کودک و نوجوان هدیه می‌شود.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today