نماد آخرین خبر

چهار جایگاه سوخت سیار در پایانه مرزی چذابه فعال شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
چهار جایگاه سوخت سیار در پایانه مرزی چذابه فعال شدند

فارس/ مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: در مجموع چهار جایگاه سوخت سیار برای عرضه سوخت طی ایام اربعین در مرز چذابه در نظر گرفته شده است.
علی‌اصغر چاغروندی، مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته به‌منظور تأمین سوخت در پایانه مرزی چذابه، اظهار کرد: سه جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه فعال شدند که دو جایگاه نفت و گاز عرضه می‌کنند و یک جایگاه مربوط به تأمین سوخت موردنیاز اتوبوس‌های درون‌شهری است که زائران را از پشت مرز به نقطه صفر مرزی انتقال می‌دهند.

وی افزود: جایگاه سوخت سیار دیگری برای تأمین سوخت خودروهای امدادی از جمله آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است؛ بنابراین در مجموع چهار جایگاه سیار برای عرضه سوخت در ایام اربعین در مرز چذابه فعالیت می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز، گفت: جایگاه سوخت دیگری نیز نرسیده به مرز چذابه قرار دارد که سوخت خودروها را بدون کارت تأمین و بنزین آزاد عرضه می‌کند.

چاغروندی بیان کرد: چهار خودرو سیار سوخت‌رسان دیگر نیز برای زمانی که جایگاه‌ها شلوغ است در نظر گرفته شده‌اند تا بنزین را با قیمت آزاد و بدون نیاز به کارت عرضه کنند و زائران در صف نمانند.

وی در خصوص توزیع گاز مایع موردنیاز مواکب، با تأکید بر اینکه مواکب به هر میزان گاز مایع نیاز داشته باشند تأمین می‌شود و سقفی برای آن‌ها در نظر نگرفته‌ایم، عنوان کرد: موکب‌داران باید از طریق سازمان تبلیغات اسلامی یا ستاد عتبات‌عالیات معرفی شوند تا گاز موردنیاز آن‌ها به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today