نماد آخرین خبر

آرین سلیمی استخدام شد

منبع
ايلنا
بروزرسانی
آرین سلیمی استخدام شد

ایلنا/ شهردار کرمانشاه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، از زحمات آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک پاریس در کسب افتخار برای ایران و کرمانشاه قدردانی کرد.

در مراسم باشکوه گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و چهره‌های فرهنگی و ورزشی کرمانشاه برگزار شد، نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس از آرین سلیمی، قهرمان تکواندوی المپیک پاریس، تجلیل کرد. حضور آرین سلیمی  با استقبال بی‌نظیر حاضران همراه بود و نشان از قدردانی مردم کرمانشاه از افتخارآفرینان این شهر داشت.
شهردار کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه رسانه، از زحمات آرین سلیمی در کسب  افتخار برای ایران و کرمانشاه قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت ورزش و قهرمان‌پروری در جامعه، دستور داد تا  به پاس تاریخ سازی آرین سلیمی یکی از سالن‌های ورزشی شهرداری به نام این قهرمان ارزنده نامگذاری شود. این تصمیم شهردار با تشویق بی‌امان حاضران در مراسم همراه شد.
در ادامه این مراسم، نوروزی شهردار کرمانشاه خبر مهم دیگری را اعلام کرد. وی با تأکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران و ایجاد انگیزه برای جوانان، دستور استخدام آرین سلیمی در شهرداری کرمانشاه را صادر کرد. این تصمیم ارزشمند، علاوه بر ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران، نشان از توجه ویژه شهرداری به توسعه ورزش در شهر کرمانشاه دارد.
آرین سلیمی نیز در این مراسم از حمایت‌های شهردار و مردم کرمانشاه تشکر کرد و این اقدامات را انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر دانست. وی اظهار امیدواری کرد که بتواند در آینده نیز افتخارآفرین برای شهر و کشور باشد.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today