نماد آخرین خبر

دستبند پلیس بر دستان قاتل متواری در قشم

منبع
فارس
بروزرسانی
دستبند پلیس بر دستان قاتل متواری در قشم

فارس/ فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک قاتل متواری در شهرستان قشم خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت یک گزارش مبنی بر کشف یک جسد در اطراف جاده فرعی روستای مسن، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد جسد فردی حدود 30 ساله به دلیل کبودی ناشی از فساد قابل شناسایی نبوده و از زمان فوت حدود سه روز گذشته و استخوان‌های صورت و فک دچار شکستگی بوده و بستگان مقتول تبعه افغانستان که سه روز قبل اعلام مفقودی کرده بودند، جسد را در بیابان‌های اطراف روستای پیدا کرده و با پلیس تماس گرفته‌اند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های میدانی انجام شده تعداد سه تکه سنگ که آثار خون بر روی آنها مشهود بود در محل پیدا شد و در تحقیقات پلیسی صورت گرفته یک نوجوان 17 ساله به نام معلوم که در پیدایش جسد نقش داشت نیز دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت و اقرار کرد که در روز حادثه به همرا متوفی اقدام به شرب خمر کرده و با هم درگیر شده‌اند و مقتول به سمت وی حمله‌ور شده که در این درگیری با کوبیدن سنگ به سر و صورت مقتول او را به قتل رسانده و بلافاصله از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today