نماد آخرین خبر

رگبار پراکنده باران طی هفته جاری در اردبیل دور از انتظار نیست

منبع
مهر
بروزرسانی
رگبار پراکنده باران طی هفته جاری در اردبیل دور از انتظار نیست

مهر/ مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی رخداد رگبار پراکنده باران و رعد و برق در سطح استان اردبیل طی هفته جاری دور از انتظار نخواهد بود.

مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه جو استان تا اواخر هفته نسبتاً پایدار است، اظهار کرد: بر پایه‌ی آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش بینی وضع هوا طی مدت مذکور آسمان غالباً صاف در بعد از ظهر توأم با رشد ابرهای همرفتی و وزش تندبادهای موقتی عمدتاً با جهت وزش شرقی پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروز تغییرات دمایی نسبت به روز گذشته قابل توجه نخواهد بود، افزود: امروز در برخی مناطق کوهپایه ای مرکز و جنوب استان با توجه به ناپایداری‌های منتج شده از شرایط فصلی و محلی، رخداد رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طی روز دوشنبه در شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان با عنایت به تقویت جریانات جنوبی، ضمن وزش بادهای جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید، دمای هوا در این مناطق به صورت نسبی افزایش خواهد یافت.
کوهی با بیان اینکه از روز سه شنب جریانات در تمامی مناطق استان شمالی شده و از دمای هوا کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: کاهش دمای هوا طی روز پنج شنبه در نواحی مرکزی و جنوبی محسوس‌تر خواهد بود.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today