نماد آخرین خبر

مدال نقره، سهم دختر سمنانی از رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان آسیا

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مدال نقره، سهم دختر سمنانی از رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان آسیا

ایرنا/ الینا صفاجو دختر کاراته‌کا اهل سمنان به مقام نایب‌قهرمانی و مدال نقره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.

دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا در فیلیپین با کسب ۶ مدال رنگارنگ(یک طلا، سه نقره و دو برنز) از سوی جوانان ایران به اتمام رسید.
الینا صفاجو از سمنان، در وزن ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان با عبور از کاراته‌کاهای کویت و سنگاپور، فینالیست شد و در دیدار پایانی برابر نائو اینادا از ژاپن با نتیجه سه بر یک شکست خورد و صاحب گردن‌آویز نقره شد.
بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا از صبح روز جمعه در شهر مانیل فیلیپین آغاز شد و تیم ایران در ٢ بخش کاتا (اجرای فرم) و کومیته (مبارزه) دختران و پسران و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید، در این رویداد قاره‌ای حضور یافته است.
در بخش دختران علاوه بر الینا صفاجو، در وزن ۴۸- کیلوگرم، غزل فتحی در دور اول مغلوب حریف قزاقستانی شد، اما با توجه به راهیابی حریف قزاق به فینال، فتحی مبارزاتش را در گروه شانس مجدد ادامه داد. ابتدا نماینده هنگ‌کنگ را مغلوب کرد و سپس در رده‌بندی، رقیبی از ژاپن را برد و به مدال برنز رسید.
ساغر جندقی، دیگر دختر کاراته‌کای سمنانی نیز در روز اول مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا در فیلیپین به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافته بود.
این دختران سالها است که زیر نظر ریحانه نصیری، مربی اهل سمنان، پرورش پیدا کرده‌اند و برای استان و کشور در رقابت‌های مختلف افتخارآفرینی داشته‌اند.
نصیری مربی سمنانی تیم دختران ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today