نماد آخرین خبر

بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طرح ارتباطی در کردستان بهره‌برداری می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طرح ارتباطی در کردستان بهره‌برداری می‌شود

ایرنا/ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: هفته دولت، ۱۰ طرح مربوط به ارتباطات با ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان بهره‌برداری می شود.

آرام حیدری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اظهار کرد: هفته دولت، سایت جدید ایرانسل در روستای خلیفه ترخان شهرستان سنندج با ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود که ۱۱ روستا را تحت پوشش قرار می دهد.
وی افزود: ارتقای تکنولوژی همراه اول با روستای الله دره سفلی شهرستان دیواندره با ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه و تحت پوشش قرار دادن ۱۴ روستا، از دیگر طرح هایی است که هفته دولت بهره برداری می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: در روستای میرکی شهرستان دهگلان نیز سایت جدید همراه اول با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح می شود که ۶ روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد.
حیدری از افتتاح سایت جدید ایرانسل در روستای دله مرز شهرستان سروآباد با ۶۰ میلیارد ریال هزینه خبر داد و گفت: سایت جدید ایرانسل در روستای شورآب هزاره شهرستان قروه با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بهره برداری می شود و پنج روستا را تحت پوشش قرار می دهد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از سایت جدید همراه اول در روستای اسلام آباد دول کرو شهرستان کامیاران با ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه و تحت پوشش قرار دادن هفت روستا، از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان ادامه داد: ۹ روستای جدید با افتتاح سایت همراه اول در روستای شهسوار مریوان و ۲۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، تحت پوشش قرار می گیرد.
حیدری افزود: در روستای جعفرآباد بیجار هم یک سایت همراه اول با ۳۶۰ میلیارد ریال ارتقا یافته که هفته دولت افتتاح می شود و ۱۲ روستا را تحت پوشش قرار می دهد.
وی ادامه داد: بهره برداری از سایت ایرانسل در روستای قشلاق آقاگوره سقز با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار و تحت پوشش قرار دادن ۹ روستا، از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: سایت ایرانسل نیز در روستای خوری آباد بانه با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه بهره برداری می شود و سه روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online