نماد آخرین خبر

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی

صدا و سیما/ به مناسبت مراسم عزاداری آخر صفر محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی اعمال می‌شود.

سرهنگ حسین میش مست، رئیس پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: بر این اساس تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای وسایل باری حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۰ شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۴ شهریور در محور‌های اصلی استان ممنوع است. 
میش مست افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک‌آباد به صورت ۲۴ ساعته از شنبه دهم شهریور تا ساعت ۱۲۰۰ روز ۱۴ شهریور ممنوع بوده و این مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد. 
میش مست گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه دهم شهریورماه تا پایان ترافیک همان روز از مشهد به سمت جنوب (ملک‌آباد) به صورت یکطرفه خواهد بود ضمن این که برای تخلیه ترافیکی، خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزادراه شهید شوشتری استفاده خواهد شد. 
رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی جهت مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت هفت روز شنبه دهم شهریور تا ساعت ۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه در محور‌های بزرگراهی مشهد - سبزوار و مشهد - تربت حیدریه و مشهد - قوچان و بالعکس ممنوع است.


آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today