نماد آخرین خبر

تخصیص پروژه برای ۲۴ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
تخصیص پروژه برای ۲۴ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن اردبیل

فارس/ مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، زمین ۲۷ هزار و ۶۱۲ متقاضی تأمین شده و برای ۲۴ هزار متقاضی تاکنون تخصیص پروژه صورت گرفته است.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه تحصیل و تملک زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل و همچنین توافق با معارضین، اقدامات خوب، ماندگار، چشمگیر و قابل تحسین از طرف همکارانم در معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان انجام شده و اکثر این زمین‌ها بنام دولت سنددار شده است.
وی افزود: در همین راستا و در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین ۲۷ هزار و ۶۱۲ متقاضی تامین شده و برای ۲۴ هزار متقاضی تاکنون تخصیص پروژه صورت گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: پروژه‌های مربوط به حوزه زیرساخت‌ها و خدمات عمومی در شهرک‌های مربوط به نهضت ملی مسکن و همچنین شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی اردبیل با اولویت اجرایی دنبال می‌شود.
حیدری گفت: با ورود جدی و مشارکت صندوق ملی مسکن و همچنین تزریق منابع مالی از طرق مختلف، اجرای پروژه‌های مربوط به زیرساخت‌ها و خدمات عمومی در شهرک‌های جدیدالاحداث نهضت ملی مسکن شتاب می‌گیرد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه‌های مهم در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن بحث اجرای نمای بلوک‌ها و همچنین آغاز فرایند محوطه‌سازی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت بانک‌های عامل و همچنین آورده و واریزی متقاضیان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی شامل شرکت‌های آبفا، گاز و توزیع نیروی برق روند اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شتاب می‌گیرد.
حیدری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم مشکلات مطرح شده در این جلسه از طرف سازندگان را در زمینه همکاری بانک‌های عامل و مشارکت‌کننده، مسائل مربوط به سازمان تأمین اجتماعی و سایر دستگاه‌های متولی، امور مالیاتی و بحث ارزش‌افزوده، سهم‌الاجاره و تخصیص سوخت به کارگاه‌ها پیگیری و در حداقل‌ترین زمان حل کنیم.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today