نماد آخرین خبر

کشف راز قتل مسلحانه در فریدون‌شهر

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف راز قتل مسلحانه در فریدون‌شهر

فارس/ رئیس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری فردی که به‌خاطر اختلاف حساب مرد ۵۰ ساله‌ای را در یکی از روستاهای فریدون‌شهر به قتل رسانده بود، خبرداد.

حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان فریدون‌شهر، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد فردی ۵۰ساله بر اثر اصابت فشنگ جنگی به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده که دراین‌خصوص پرونده تشکیل و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

ترکیان گفت: دراین‌رابطه کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی قاتل را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل به‌وسیله یک قبضه اسلحه کلاش اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را اختلاف حساب با مقتول عنوان کرد که با کشف سلاح مربوطه و تکمیل پرونده متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today