نماد آخرین خبر

دعوا بالا گرفت/ فولاد: به استقلال خوزستان استادیوم نمی‌دهیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دعوا بالا گرفت/ فولاد: به استقلال خوزستان استادیوم نمی‌دهیم

ایسنا/ مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه صحبت‌های رئیس هیات فوتبال خوزستان توهین‌آمیز بود، هیات مدیره باشگاه فولاد با میزبانی استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد مخالفت کرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: ما تغییر موضع ندادیم. ما هیچ وقت نگفتیم که این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود و خود آنها می‌گویند که این دیدار در ورزشگاه ما برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها می‌گویند با توجه به اینکه پای استان خوزستان در میان است باشگاه فولاد باید با این میزبانی موافقت کند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صحبت‌های رئیس هیات فوتبال خوزستان پیرامون این موضوع تحکمی و توهین آمیز بود اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد نیز با این میزبانی مخالفت خود را عنوان کردند زیرا رئیس هیات فوتبال گفته بود هر کسی با این میزبانی مخالف است باید از اینجا برود و بر همین اساس هیات مدیره هم عنوان کرد که ما هم زمینمان را نمی‌دهیم.  

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که ممکن است تغییری در نظر هیات مدیره ایجاد شود؟ گفت اطلاعی در این زمینه ندارم و فعلاً که می‌گویند استادیوم را نمی‌دهیم. نکات مهم این است که هنوز باشگاه استقلال خوزستان قرارداد اجاره زمین را هم که مبلغ آن ۲ میلیارد تومان بوده است هنوز امضا نکرده‌اند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today