نماد آخرین خبر

بهترین بازیکن والیبال دنیا به یزد می‌آید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بهترین بازیکن والیبال دنیا به یزد می‌آید

ورزش 3/ باشگاه اندونزیایی به طور رسمی از ستاره فرانسوی خود رونمایی کرد.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و اروین انگاپت؛ فوق ستاره والیبال فرانسه که همین چند هفته پیش به‌عنوان قهرمانی المپیک پاریس و ارزشمندترین بازیکن مسابقات دست یافت با عقد قراردادی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا به تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی پیوست.
صفحه اینستاگرام این باشگاه اندونزیایی با گذاشتن عکسی از اروین انگاپت اعلام که این بازیکن در جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم بازی خواهد کرد. اروین انگاپت دو سال پیش با تیم پیکان تهران توانسته عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و حالا به دنبال دومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است.
بدون شک حضور انگاپت در این تورنمنت به اعتبار و جذابیت مسابقات خواهد افزود و تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی را به یک مدعی قهرمانی تبدیل خواهد کرد. بلند پروازی این تیم متمول اندونزیایی به خرید انگاپت ختم نمی‌شود و آنها قصد دارند هر طور که شده ژان پاتری دیگر ستاره فرانسوی را هم برای مدت کوتاهی از تیم گالاتاسرای قرض بگیرند تا به یک تیم ترسناک در جام باشگاه‌های آسیا تبدیل شوند.
مردم استان یزد از حالا برای آغاز مسابقات لحظه‌شماری خواهند کرد به ویژه آنکه ارزشمند‌ترین بازیکن دو دوره اخیر المپیک نیز در آن حضور خواهد داشت و اولین بازی‌های خود را پس از المپیک در یزد انجام خواهد داد.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today