نماد آخرین خبر

انتقال بیش از یک‌هزار خودروی رهاشده در حاشیه مهران به پارکینگ انتظامی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتقال بیش از یک‌هزار خودروی رهاشده در حاشیه مهران به پارکینگ انتظامی

ایسنا/ فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یک هزار و ۸۸۴ خودروی زائران که در معابر عمومی مهران پارک شده بود، به پارکینگ نیروی انتظامی واقع در ابتدای این شهر منتقل شدند.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام در این خصوص اظهار کرد: ۵۰ خودرو از این تعداد هم اکنون در داخل پارکینگ انتطامی قرار دارد و مابقی خودروها به صاحبان آنان تحویل شده است.

وی افزود: خودروهایی که موجب سلب آرامش شهروندان مهران شده یا باعث سد معبر بودند و یا در مناطق پرت و حاشیه شهر پارک شده بود و احتمال سرقت یا آسیب‌دیدگی داشت به پارکینگ انتظامی منتقل شده است.

سلمانی ادامه داد: نگهداری از این خودروها در پارکینگ انتظامی به صورت امانی است و این ماشین‌ها در چرخه ترخیص و پرداخت خلافی قرار نمی‌گیرد.

وی یادآور شد: مالکان خودرو هنگام دریافت ماشین خود باید هزینه حمل و همچنین هزینه مدت زمان نگهداری و توقف خودرو در پارکینگ انتظامی برابر نرخ تعیین شده مصوب را پرداخت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: زائرانی که خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود، پیامکی در این خصوص دریافت می‌کنند تا هنگام مراجعه و بازگشت به کشور خودروی خود را در پارکینگ انتظامی تحویل بگیرند.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/