نماد آخرین خبر

دو سانحه واژگونی در جاده‌های استان سمنان ۸ مصدوم داشت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دو سانحه واژگونی در جاده‌های استان سمنان ۸ مصدوم داشت

ایسنا/ دو سانحه واژگونی در محورهای استان سمنان به مجروح شدن هشت نفر انجامید. 

علی شعبانی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان دامغان اظهار کرد: ساعت ۵:۱۰ صبح امروز (۱۱ شهریور ماه) گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۵ جاده دامغان به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌ احمر سمنان اعلام شد. با دریافت این گزارش، تیم‌ امدادی پایگاه امداد و نجات نعیم‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه چهار مصدوم داشت، ادامه داد: نجاتگران هلال‌ احمر پس از رهاسازی مصدومان و اقدامات اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومان را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

مسعود معمم، سرپرست جمعیت هلال‌ احمر شهرستان آرادان نیز درباره یک حادثه واژگونی دیگر توضیح داد: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۷ جاده آرادان به سرخه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌ احمر سمنان اعلام شد که تیم‌ امدادی پایگاه امداد و نجات ده‌نمک به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: این سانحه جاده‌ای چهار مصدوم داشت که نجاتگران هلال‌ احمر پس از رهاسازی و اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومان حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

استان سمنان بیشترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد و براساس آمار منتشرشده، واژگونی عامل حدود ۷۰ درصد تصادف‌های رانندگی در جاده‌های این استان است. کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به‌دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today