نماد آخرین خبر

سینماهای مشهد تا ۱۵ شهریور تعطیل است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سینماهای مشهد تا ۱۵ شهریور تعطیل است

ایسنا/ رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سینماهای مشهد در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

سوسن محمدزاده، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص وضعیت فعالیت سینماهای مشهد در روزهای پایانی ماه صفر اظهار کرد: مقرر شده سینماهای مشهد از غروب روز یکشنبه، ۱۱ شهریور به مناسبت شهادت امام حسن(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) تا صبح روز سه‌شنبه، ۱۳ شهریور و از غروب روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور تا صبح روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه، به مناسبت شهادت امام رضا(ع) تعطیل باشند.

وی یادآور شد: اما سینماهای مشهد به علت احترام به حضرت ثامن‌الحجج(ع) و ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر از صبح امروز تا صبح پنجشنبه، ۱۵ شهریور سینمای خود را تعطیل کرده‌اند. با این وجود باز هم تاکید می‌شود که ممانعتی برای فعالیت سینماهای مشهد تا غروب روز یکشنبه و از صبح تا غروب روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور وجود ندارد.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص فعالیت سینماهای خراسان رضوی گفت: این وضعیت برای سینماهای سایر شهرستان‌های استان به غیر از مشهد نیز برقرار است، اما معمولا فقط سینماهای مشهد در چهار روز پایانی ماه صفر تعطیل هستند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today