نماد آخرین خبر

طرح سرشماری کشاورزی آبان امسال در کرمانشاه اجرا می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
طرح سرشماری کشاورزی آبان امسال در کرمانشاه اجرا می‌شود

ایرنا/ معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از اجرای طرح سرشماری کشاورزی در سال جاری در استان خبر داد و گفت: این طرح پس از حدود ۱۰ سال، آبان ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

ارسلان حیدری، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه هدف در این سرشماری کشاورزان هستند، اظهار کرد: اطلاعات جمع‌آوری شده از کشاورزان مبنای دقیقی برنامه‌ریزی‌ و توزیع عادلانه بودجه درحوزه کشاورزی استان خواهد بود.
وی تاکید کرد که کشاورزان اطمینان داشته باشند که ارائه آمار و اطلاعات از سوی آنها به ویژه در بخش درآمد نه تنها ربطی به حذف یارانه و افزایش مالیات ندارد بلکه به برنامه ریزی صحیح برای توزیع عادلانه اعتبارات کمک می کند.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در ادامه در رابطه با تاثیر جمع آوری طرح سرشماری کشاورزی بر روی یارانه و مالیات اضافه کرد: این موضوع به طور کامل تکذیب می‌شود و این اطلاعات کمک می‌کند که برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی به بهترین نحو ممکن برای قشر روستایی و روستاهای استان کرمانشاه داشته باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد همه فرمانداران و مدیران دستگاهای اجرایی در حوزه منابع انسانی و تجهیزات و امکانات همکاری و همراهی لازم با کمیته سرشماری استان را داشته باشند تا کرمانشاه یکی از استانهای برتر در حوزه سرشماری کشور شود.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today