نماد آخرین خبر

برپایی دومین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان نهبندان

منبع
مهر
بروزرسانی
برپایی دومین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان نهبندان

مهر/ بیرجند-مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهبندان گفت: دومین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان نهبندان، به مناسبت هفته نهبندان برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شبانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: دومین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان نهبندان با ظرفیت ۴۰ غرفه با حضور صنعتگران و هنرمندان استان خراسان جنوبی و استان‌های خراسان رضوی، قزوین و یزد راه‌اندازی شده است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهبندان افزود: از ۴۰ غرفه این نمایشگاه، ۲۲ غرفه صنایع‌دستی و ۱۸ غرفه سوغات است که بیشترین تعداد غرفه این نمایشگاه مربوط به شهرستان درمیان با ۶ غرفه است و شهرستان‌های قاین و سربیشه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: سفال سنتی، چرم دست‌دوز، حوله بافی، سوزن دوزی، جاجیم، خراطی و سبدبافی، تراش سنگ‌های قیمتی، نمد مالی، زیورآلات سنتی و… عمده رشته‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه هستند که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

شبانی اظهار کرد: دومین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات شهرستان نهبندان تا روز جمعه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در ۲ شیفت صبح از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و عصر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲ در محل سالن اداره صنعت، معدن و تجارت پذیرای علاقمندان است.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام : https://instagram.com/skhorasan_today