نماد آخرین خبر

رشد اقتصادی خراسان جنوبی با وفاق و انسجام محقق می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
رشد اقتصادی خراسان جنوبی با وفاق و انسجام محقق می‌شود

مهر/ بیرجند-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: اگر می‌خواهیم به جهش اقتصادی برسیم باید با وفاق و انسجام و بدون نگاه سیاسی به دنبال جذب سرمایه و جهش تولید باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با رئیس کمیسیون بانک‌های خراسان جنوبی که به مناسبت هفته بانکداری اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یک رویکرد تعاملی بین دستگاه‌ها و نهادهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در خراسان جنوبی وجود دارد و یک همدلی در این مجموعه‌ها حاکم است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: همگرایی و همسویی در عمل، بی شک نتیجه می‌دهد و برای رشد و توسعه در حوزه اقتصادی باید با هم هماهنگ باشیم.

ذاکریان ادامه داد: اگر به دنبال حکمرانی یکپارچه اقتصادی هستیم همه ارکان اقتصاد باید هماهنگ با هم عمل کرده و به پیش روند.

وی با اشاره به اینکه در حکمرانی یکپارچه اقتصادی بانک‌ها نقش خاص و ویژه ای دارند، اظهار کرد: به عنوان مثال در حوزه‌های اجتماعی چون افزایش جمعیت بانک‌ها، یک عنصر مؤثر و مهم هستند و اگر بانک‌ها وظایف خود در این زمینه را به درستی انجام ندهند سیاست جوانی جمعیت با موفقیت مواجه نخواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین اگر به دنبال افزایش آمار ازدواج هستیم نیز اگر بانک‌ها نتوانند به موقع تسهیلات و مشوق‌های مدنظر در این زمینه را پرداخت کنند باز هم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

ذاکریان با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی، سیاسی و ورزشی نیز شرایط به همین گونه است، گفت: باید به تأثیرات بانک در حوزه‌های مختلف توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هیچ وقت حوزه اقتصادی را از سایر حوزه‌ها جدا نمی‌بینیم، اظهار کرد: اگر به دنبال یک حکمرانی فراگیر و یکپارچه هستیم باید موضوعات را از ابعاد گوناگون و متنوع تحلیل کرده و به عنوان مثال یک موضوع فرهنگی یا اقتصادی را تنها از جنبه فرهنگی و یا اقتصادی صرف نبینیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی یادآور شد: اگر می‌خواهیم به جهش اقتصادی برسیم با وفاق ملی و بدون نگاه سیاسی و همگرا به دنبال جذب سرمایه و جهش تولید باشیم.

ذاکریان بیان کرد: هدف ما از همه فعالیت‌ها و اقدامات منتفع شدن مردم به منظور ایجاد حداکثر رضایتمندی ذی نفعان است.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام : https://instagram.com/skhorasan_today