نماد آخرین خبر

بزرگ‌ترین ایستگاه راه‌آهن کشور در همدان به بهره‌برداری می‌رسد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بزرگ‌ترین ایستگاه راه‌آهن کشور در همدان به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/ فرماندار همدان با بیان اینکه بزرگ‌ترین ایستگاه راه آهن کشور در همدان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: شاهد آن هستیم که همدان در برخورداری از راه به عنوان مهم‌ترین محور توسعه گام‌های بلندی بر می‌دارد. 

مسلم مخفی، فرماندار همدان با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت راه‌های در دست ساخت همدان و پروژه ایستگاه راه‌آهن، اظهار کرد: در این جلسه معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور حضور داشت و تصریح کرد: ایستگاه راه آهن همدان که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد با عرصه‌ای بیش از ۱۷۰ هکتار بزرگترین ایستگاه راه‌آهن کشور است.

وی با قدردانی از نقش بسیار مؤثر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در توسعه راه‌های جاده‌ای و راه‌آهن در استان همدان و بلکه غرب کشور، تصریح کرد: راه‌آهن همدان_ ملایر برای ما بسیار مهم است چرا که این مسیر در واقع همدان را به کریدور بزرگ شمال به جنوب کشور متصل می‌کند.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت ارتقاء راه دسترسی به راه‌آهن همدان، یادآور شد: این مسیر به طول ۵.۵ کیلومتر نیز در حال انجام است و همزمان با افتتاح ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین به موضوع ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اشاره کرد و گفت: فاصله بین میدان شهید همدانی (فرودگاه) تا ابتدای آزاد راه همدان_ ساوه باید تبدیل به اتوبان شده یا از هر دو طرف تعریض شود که این پروژه نیز در دست پیگیری است.

مخفی با اشاره به ضرورت تسریع در پروژه همدان_ قهاوند، تصریح کرد: با پیگیری‌های دکتر حاجی بابایی اعتبار یکصد میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص یافته و هم‌اکنون پروژه با سرعت قابل قبولی در حال اجراست و همچنین اتصال قهاوند به آزاد راه همدان _ساوه اجرایی خواهد شد.

وی از پیگیری‌ها و توجه استاندار و نمایندگان همدان در مجلس در موضوع ارتقاء راه‌های استان قدردانی کرد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره