نماد آخرین خبر

دانشگاه ارومیه میزبان رویداد دانشجویی «موت کورت» شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دانشگاه ارومیه میزبان رویداد دانشجویی «موت کورت» شد

ایرنا/ معاون دانشگاه ارومیه از برگزاری اولین رویداد موت کورت‌(شبیه‌سازی دادگاه) در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این دانشگاه به عنوان میزبان رویداد انتخاب شد.

عباس شفیعی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه اظهار کرد: دانشگاه ارومیه در راستای توانمندسازی دانشجویان رشته‌های حقوق و کارآموزان وکالت، با همکاری دادگستری آذربایجان‌غربی، کانون وکلای و اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ارومیه، اولین رویداد موت کورت (شبیه سازی دادگاه) استان ویژه دانشجویان حقوق و کارآموزان وکالت را برگزار می کند.
وی اضافه کرد: این رویداد بستری شبیه سازی شده، برای حضور و رقابت شرکت کنندگان در یک دادگاه تمرینی را فراهم می‌کند.
شفیعی بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه، شرکت در مرحله لایحه نویسی رویداد برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه معادل با گواهی یک دوره کارآفرینی مورد نیاز برای دفاع پایان نامه، رساله و گواهی حضور در مرحله نیمه نهایی معادل با گواهی ۲ دوره کارآفرینی لحاظ خواهد شد.
وی با اشاره به شیوه برگزاری این رویداد افزود: مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۲۲ شهریورماه بوده و از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام نیز مسابقات در اختیار نماینده هر تیم قرار می‌گیرد.
شفیعی ادامه داد: هر تیم شرکت کننده در راستای موضوع پرونده موظف به نگارش یک لایحه در مقام وکلای خواهان و یک لایحه در مقام وکلای خوانده است و این مسابقه در ۲ مرحله کتبی ارسال لوایح در مقام خواهان و خوانده و مرحله شفاهی برگزار می‌شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه با تاکید بر لزوم برگزاری مرحله شفاهی گفت: مرحله شفاهی مسابقات در آذربایجان غربی شهر ارومیه پردیس علم و فناوری دانشگاه ارومیه در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار خواهد بود.
شفیعی افزود: شرکت کنندگان با توجه به کسب عناوینی همچون ارائه دهنده شفاهی موتر برتر، بهترین لایحه کتبی، پژوهشگر برتر، تیم برتر مسابقات و بهترین تماشاگر، جوایز این رویداد را دریافت خواهند کرد.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today