نماد آخرین خبر

برگزاری نمایشگاه پاییزه در گیلان

منبع
فارس
بروزرسانی
برگزاری نمایشگاه پاییزه در گیلان

فارس/ مدیرکل صمت گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه در گیلان گفت: نمایشگاه‌های پائیزه گیلان ویژه بازگشایی مدارس جهت تسهیل در دسترسی و عرضه قیمت مناسب محصولات با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برگزار خواهد شد.

تیمور پورحیدری، مدیرکل صمت گیلان اظهار کرد: نمایشگاه‌های پائیزه گیلان ویژه بازگشایی مدارس جهت تسهیل در دسترسی و عرضه قیمت مناسب محصولات با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برگزار خواهد شد.  

وی زمان برگزاری نمایشگاه پائیزه را از ۲۱ لغایت ۳۰ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: اغلب مایحتاج ضروری مردم همزمان با شروع سال تحصیلی از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر، منسوجات و مواد خوراکی و... در نمایشگاه‌های مذکور با قیمت مناسب در این ایام از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ارائه خواهد گردید.

مدیرکل صمت گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افزایش سهمیه توزیع گوش قرمز به‌منظور تنظیم بازار بیان کرد: حسب گزارش مدیر شرکت پشتیبانی امور دام از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰ تن گوشت گرم وارداتی در گیلان توزیع شده است و با وجود زیرساخت بسته‌بندی گوشت، این رقم در ماه‌های آینده تا ۳۰۰ تن قابل افزایش است.

پورحیدری با تأکید بر برخورد جدی با متخلفین در اجرای طرح‌های نظارتی ویژه پوشاک و سرویس مدارس و شالیکوبان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار و ۹۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است که ارزش آن بیش از یک‌هزار و‌۷۶۰ میلیارد ریال است.

وی برگزاری گشت‌های مشترک تعزیرات، اماکن، اصناف، جهاد و اداره صمت در نظارت میدانی بر بازار را بسیار اثر بخش دانست و گفت: یکی از مصوبات این کارگروه، حضور میدانی فرمانداران خدوم شهرستان‌ها در بازرسی از نقاط حساس بازار به‌ویژه واحدهای خبازی بود.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today