نماد آخرین خبر

چرا بساط دروغ‌پراکنی در استان قزوین جمع نمی‌شود؟

منبع
بروزرسانی
چرا بساط دروغ‌پراکنی در استان قزوین جمع نمی‌شود؟

قزوین نیوز/ شب گذشته یکی از رسانه‌های وابسته به جریان اصلاحات با انتشار خبری مدعی شد که اعلایی تلاش دارد شرایطی را فراهم کند که در رایزنی با وزراء، به عنوان استاندار قزوین در دولت چهاردهم ابقا شود.

این رسانه نوشت: شب گذشته محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین با دعوت از تعدادی از نمایندگان این استان به صرف شام، خواهان مقاومت آن‌ها در قبال تغییر خود شده و به آنها گفته است: در صورتی که به مدت سه تا چهار ماه تغییر او‌ به عقب بیفتد با برقراری ارتباطات لازم می‌تواند زمینه ابقای خود را فراهم کند! 

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ضمن تکذیب ادعای این رسانه گفت: مجمع نمایندگان استان قزوین تقریباً از زمان انتخاب وزراء جلسه‌ای با استاندار قزوین نداشته، بعد از آن هم راهی مراسم اربعین شدیم و ملاقاتی با ایشان نداشتیم و بنده هم آقای اعلایی را در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در اقبالیه دیدم.

وی افزود: متاسفانه برخی سعی دارند تئوری‌ها و گمانه‌زنی‌‌های منفعت‌طلبانه خودشان را با اخبار دروغین در فضای مجازی پخش کرده و افکار عمومی را گمراه کنند.

محمدبیگی با اشاره به گزینه‌های جدید و احتمالی تصدی استانداری قزوین گفت: طبیعی است که با تغییر دولت‌ها، مسئولان و مدیران نیز جابه‌جا شوند ولی بدون شک افرادی باید مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند که سالم، بدون سوء پیشینه و دارای کارنامه درخشان باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: افرادی که سابقه رد صلاحیت را در کارنامه خودشان دارند، گزینه اصلح و مناسبی برای تصدی مسئولیت‌های کشوری و استانی نیستند.

محمدبیگی افزود: مجمع نمایندگان استان پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده و لازم است دولت چهاردهم، مدیران شایسته، متعهد و متخصص را گزینش و منصوب نماید.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت، شروط 12 گانه‌ای را مطرح کردند و فرمایشات ایشان همواره چراغ راه مسئولان خواهد بود.

این نماینده مجلس خطاب به دادستان قزوین گفت: متاسفانه برخی افراد آزادانه و به راحتی با استفاده از رسانه و شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌پراکنی مشغول بوده و با تشویش افکار عمومی به دنبال سیاهنمایی و کاهش سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند؛ انتظار داریم دادستان به عنوان مدعی‌العموم به این تخلفات رسیدگی کنند.

محمدبیگی در پایان گفت: برخی ابتدا اخبار دروغ را منتشر کرده و جالب اینکه بعد از آن با نوشتن تحلیل‌های گوناگون و ایجاد ارزش افزوده برای همان خبر، به تشویش و نفرت‌پراکنی دامن می‌زنند؛ لازم است دستگاه‌‌های متولی نسبت به این دروغ‌پراکنی‌ها حساس شده و این فضای ملتهب در استان قزوین را سر و سامان دهند.

عباس بیگدلی نیز ضمن تکذیب برخی شایعات مطرح شده در یکی از رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: صحبت‌های بیان شده مبنی بر تلاش اعلایی استاندار فعلی قزوین برای ماندن در پست استانداری و مذاکره با نمایندگان استان کذب بوده و اصلاً چنین صحبتی از سوی ایشان یا اطرافیان ایشان انجام نشده است.

وی گفت: همه به دنبال کمک به دولت هستیم اما اجازه نخواهیم داد افرادی که به دنبال تنش‌های سیاسی هستند، در مسئولیت‌های خطیر منصوب شوند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس تأکید کرد: به دنبال این هستیم که گزینه‌های میدانی، عملیاتی و افراد دلسوز و جهادی برای استان انتخاب شوند.

بیگدلی بیان کرد: کسی که استاندار می‌شود نباید به استانداری قزوین به‌عنوان یک تسهیل‌گر برای آینده خود نگاه کرده و یا استان را محلی برای جولان در انتصابات بداند.

وی اضافه کرد: شعار دولت، وفاق ملی است و انتظار داریم همچنان که مجلس برادری خود را با رأی اعتماد به کابینه اثبات کرد، دولت نیز این ارتباط خوب را ادامه دهد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق ملی باید در استان هم حاکم شود، تصریح کرد: مجموعه حاکمیت در استان جریان انقلابی است و نباید این فضا به‌طور کامل کنار گذاشته شود.


وی در پایان تأکید کرد: دولت باید با نظر نمایندگان به یک گزینه جامع‌الاطراف برای استانداری برسد.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today