نماد آخرین خبر

واژگونی وحشتناک تانکر بنزین در اتوبان آزادگان

منبع
بروزرسانی

اقتصاد ایران/ در حادثه‌ بامداد امروز در اتوبان آزادگان یک دستگاه تانکر حامل حدود ۳۰ هزار تن مواد نفتی و مشتقات بنزین واژگون شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازما آتش‌نشانی تهران در خصوص حادثه رخ داده برای تانکر حامل مشتقات سوختی گفت: در حادثه‌ای که بامداد امروز دوازدهم شهریور ماه در اتوبان آزادگان رخ داد، یک دستگاه تانکر حامل حدود ۳۰ هزار تن مواد نفتی و مشتقات بنزین واژگون شد.
ملکی گفت: این حادثه در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان، قبل از خلیج فارس اتفاق افتاد، براساس گزارش‌ها، تانکر حامل سوخت به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و چرخ‌های سمت کمک‌راننده آن در جوی آب کنار اتوبان گیر کرده است. این امر در نهایت منجر به واژگونی نیمی از تانکر در بزرگراه شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: با اعلام این حادثه، بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو ایستگاه فوماتیک و تانکر آب به محل اعزام شدند. آتش‌نشانان با استفاده از آب و کف، اقدامات اولیه برای ایمن‌سازی محل حادثه را انجام داده و سپس تیم تخصصی عملیات مواد شیمیایی به منظور پاکسازی دقیق‌تر به محل اعزام شد.
با تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی و استفاده از سه جرثقیل، تانکر واژگون شده در ساعت ۸:۲۶ صبح به حالت عادی برگردانده شد. پس از تعویض کشنده آسیب‌دیده با یک کشنده سالم، عملیات امداد و نجات به پایان رسید.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :https://instagram.com/online.tehran