نماد آخرین خبر

شکستگی خط انتقال آب آشامیدنی شهر سنقر ترمیم شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شکستگی خط انتقال آب آشامیدنی شهر سنقر ترمیم شد

ایرنا/ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی در شرق کرمانشاه از اصلاح و ترمیم ۲ خط انتقال آب شرب در این شهر خبر داد.

شهریار حیاتی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: خط اصلی انتقال آب با لوله پلی‌اتیلن سایز ۱۱۰ واقع در محله سازمانی، خیابان توحید که توسط پیمانکار حفاری و آسفالت شهرداری دچار شکستگی شده بود، اصلاح شد.
وی افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر شکستگی این خط انتقال آب، بلافاصله همکاران اکیپ حوادث و اتفاقات در محل حاضر شدند و اقدامات اولیه به منظور رفع شکستگی لوله انجام گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب سنقروکلیایی در ادامه از تعمیر و رفع شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب با لوله ۱۵۰ آزبست واقع در میدان سپاه، روبروی اداره دارایی خبر داد و گفت: این حادثه نیز بر اثر فرسودگی شبکه توزیع آب و پیچیدگی ریشه‌های درختان مسیر اتفاق افتاده بود که پس از اخذ مجوزهای لازم، حفاری به طول ۲متر در عرض ۱/۵ متر، با عمق ۲متر در دستور کار قرار گرفت و خط مذکور نیز ترمیم شد.
حیاتی اضافه کرد: اجرای این ۲ عملیات با وجود موانع تأسیساتی و شلوغی و مسیر پر تردد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با موفقیت به اتمام رسید و محل تعمیرات نیز با کمترین آسیب و خسارت، پاکسازی شد.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today