نماد آخرین خبر

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت قابل قبول

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت قابل قبول

باشگاه خبرنگاران/ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۸۲ در وضعیت قابل قبول است.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۶۰، میدان انقلاب ۸۶، بزرگراه خرازی ۷۸، دانشگاه صنعتی ۵۸، خیابان رودکی ۸۱، خیابان رهنان ۸۸، خیابان زینبیه ۶۴، سپاهان‌شهر ۷۵، خیابان فرشادی ۶۹، خیابان فیض ۸۳، بولوار کاوه ۶۸، کردآباد ۹۸، خیابان میرزا طاهر ۹۰ و ولدان با عدد ۹۶ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه پارک زمزم با عدد ۱۰۹ و خیابان احمدآباد ۱۰۳ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
شاخص هوای شهر شاهین‌شهر با میانگین ۷۳، کاشان میانگین ۷۹ و مبارکه ۷۴ AQI وضعیت قابل قبول و در خمینی‌شهر با میانگین ۱۱۹ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با میانگین ۱۶۹ و سجزی ۱۷۸ AQI ناسالم برای عموم افراد را نشان می‌دهد. ایستگاه سنجش آلودگی شهرک صنعتی محمودآباد، نجف آباد و زرین شهر قطع است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today