نماد آخرین خبر

شکایت از جابه‌جایی بار و مسافر در صدر تماس های سامانه ۱۴۱ لرستان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شکایت از جابه‌جایی بار و مسافر در صدر تماس های سامانه ۱۴۱ لرستان

ایرنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین موارد مطرح شده مردم در تماس با سامانه ۱۴۱ استان طی نیمه نخست امسال در خصوص شکایت مربوط به مسائل جابجایی بار و مسافر، مشکلات جاده ای و اطلاع از وضعیت جوی بوده است.

عارف امرایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: ۷۹ هزار و ۷۵۲ تماس مردمی در نیمه نخست امسال با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: پیگیری موارد مطرح شده و نارضایتی های مردم برای رفع مشکلات در دستور کار است و مواردی نیز که مسافران راضی بوده اند با تلاش همه همکاران تقویت خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ضمن اشاره به ثبت ۱۲ میلیون و ۴۶ هزار و ۷۶۱ تردد بین استانی در محورهای لرستان طی شهریورماه گذشته تصریح کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه های پلاک خوان در این ماه، ۶۸۶ هزار و ۱۹۰ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.
امرایی ادامه داد: بررسی ماندگاری وسایل نقلیه در شهریور ماه سال جاری نشان می دهد ۱۱ درصد وسایل نقلیه بین سه تا هفت روز در استان می مانند.
طول راه های لرستان هشت هزار کیلومتر است.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy