نماد آخرین خبر

فرماندار: آرامش و امنیت خوبی در مرزهای شهرستان قصرشیرین حاکم است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فرماندار: آرامش و امنیت خوبی در مرزهای شهرستان قصرشیرین حاکم است

ایرنا/ فرماندار قصرشیرین با اعلام اینکه آرامش و امنیت خوبی در مرزهای این شهرستان حکم‌فرما است آن را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و حضور با اقتدار نیروهای مسلح دانست.

محمد نجفی، فرماندار قصرشیرین اعلام کرد: مرزهای خسروی و پرویزخان اکنون به عنوان ۲ قطب اقتصادی غرب کشور با حوزه عربی و اقلیم کردی کشور عراق هم مرز هستند و روزانه حجم بالایی از مبادلات تجاری در این مرزها در امنیت کامل انجام می شود و این مرهون همدلی مجموعه شورای تامین با دیگر دستگاه‌های اداری این شهرستان است.
او در ادامه با اشاره به جمعه نصر و اقامه نماز میلیونی جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمانان جهان گفت: در شرایطی که بعد از پاسخ نظامی کشورمان به رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی این رژیم منحوس تهدید می کند ما روز گذشته شاهد نمایشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی رهبری معظم بودیم.
فرماندار قصرشیرین با اشاره به تبلیغات مسموم رسانه های دشمن مبنی بر پنهان شدن حضرت امام خامنه ای با توجه به تهدیدات چند روز گذشته رژیم پلید و سفاک صهیونیستی گفت: روز گذشته شاهد حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه میلیونی و در فضایی مشخص و جلوی دیدگان همگان بودیم علاوه بر اقامه نماز جمعه و خطبه های کامل عربی نماز که حامل سخنان مهمی برای مسلمانان منطقه بود برای اولین بار در طول ۴۵ سال از عمر با برکت نظام امام خامنه ای نماز عصر را هم بعد از نماز جمعه که مرسوم است توسط امامت موقت خوانده شود، اقامه کردند.
نجفی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب در مراسم عزاداری بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله را نیز حضور داشتند و این نشان از شجاعت و درایت و بصیرت رهبری بصیر دارد از این رو باید قدردان وجود و نعمت با عظمت ایشان در کشورمان باشیم.
وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های مجوعه انتظامی با بزرگداشت هفته فراجا از تلاش های سبزپوشان و حافظان نظم و امنیت در شهرستان قصرشیرین قدردانی کرد که در تمامی عرصه ها حضور فعالانه و پیشرو دارند.
امام جمعه قصرشیرین نیز در ادامه این جلسه با تبریک هفته فراجا و قدردانی از تلاش های این مجموعه در برقراری نظم و امنیت، گفت: فرمانده کل قوا روز گذشته یک مانور بین المللی انجام دادند و استکبار و ایادی کفر را با جمعه نصر و حضور در جمع میلیونی نمازگزاران در نماز جمعه تهران ضربه فنی کردند و پیوند عمیق امت با رهبری و امام امت به جهانیان نشان دادند.
حجت الاسلام صادق صالحی افزود: رهبر معظّم انقلاب اسلامی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی بیان کردند که این عملیات در واقع تمام ایادی استکبار را ضربه فنی کرد، دیروز هم در ادامه حمله موشکی با این اقدام بازهم در جمعه نصر عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد که این یک حماسه بزرگ بود و در واقع استکبار و نظام پلید کفر را در چندین میدان با پیوست رسانه ای که این مهم داشت، ضربه فنی کرد.
امام جمعه قصرشیرین تاکید کرد: امروز ما هم وظیفه داریم به صورت عملی، رهبری شجاع و با درایت و حکیم انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دهیم.
سرهنگ ایمان مرادی فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز با اشاره به عملکرد مجوعه انتظامی شهرستان قصرشیرین در برقراری نظم و امنیت و همچنین تلاش در مقابله‌ با هنجار شکنان و حضور پیش‌رو پلیس در بخش های مختلف در اربعین با شکوه امسال گفت: موفقیت مجموعه انتظامی نتیجه خرد جمعی است که با وجود مشکلات و کمبودها توانسته حجم بالایی از کارها، عملکرد رضایت بخشی داشته باشد.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today