نماد آخرین خبر

کشتی ۲۶ هزار تنی گندم به‌زودی وارد بوشهر می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کشتی ۲۶ هزار تنی گندم به‌زودی وارد بوشهر می‌شود

ایسنا/ معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر از ورود قریب الوقوع کشتی ۲۶ هزارانی گندم به بوشهر خبر داد.

علی باستین، معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: به زودی کشتی حامل ۲۶ هزارتن گندم روسی در بندر بوشهر پهلو می گیرد. دستگاه‌های اجرایی متولی تخلیه و ذخیره سازی گندم دولتی باید به گونه‌ای عمل کنند که مدیران و برنامه ریزان کشور  ترغیب شوند تا کشتی‌های بعدی حامل کالای اساسی را به سمت بندر بوشهر هدایت کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به لزوم تعامل و همکاری شبانه روزی همکاران ادارات مختلف برای تخلیه کشتی با سرعت مطلوب و همچنین آماده بودن انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی برای ذخیره سازی و نگهداری گندم وارداتی، افزود: بیشترین میزان حمل باید در طول شب صورت گیرد تا در مدت یک هفته ای تخلیه کشتی، کمترین مشکل ترافیکی برای شهروندان ایجاد شود.
وی در ادامه یادآور شد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا ان شاءالله پس از کشتی گندم، کشتی برنج نیز در بندر پهلو بگیرد.
باستین افزود: این اقدامات با هدف رونق افزایی بندر، استفاده از ظرفیت‌های ذخیره سازی موجود و در نهایت تبدیل بوشهر به عنوان یکی از مراکز اصلی تامین و پخش کالاهای اساسی در استان های کشور شود.
با بهره برداری از جاده جدید جزیره نگین که به زودی انجام می شود، بخش عمده‌ای از بار ترافیکی کامیون های حامل کالاهای وارداتی و صادراتی و ترانزیتی، از سطح شهر بوشهر کاسته می شود که مسلما رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar