نماد آخرین خبر

کشف انبار داروهای گیاهی غیرمجاز ترک اعتیاد در تبریز

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف انبار داروهای گیاهی غیرمجاز ترک اعتیاد در تبریز

ایرنا/ فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف انبار تولید و توزیع داروها و دمنوش های گیاهی غیرمجاز ترک اعتیاد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تولید انواع دارو های ترک اعتیاد و دمنوش های گیاهی غیر مجاز در تبریز، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی انبار مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل تعداد ۱۶ هزار و ۱۸۶ بسته انواع داروهای گیاهی و ترک اعتیاد غیرمجاز کشف کردند که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این ارتباط پرونده ای تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد، اضافه کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود از این رو شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ و ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.
دستگیری گروه سارقان محتویات داخل خودرو
فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری باند(گروه) سه نفره سارقان محتویات داخل خودرو و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
محمدی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی پلیسی و سرنخ های موجود در محل وقوع سرقت ها، موفق به شناسایی هویت اعضای باند سه نفره سارقان سابقه دار شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: با مشخص شدن هویت اصلی متهمان، مجوز لازم از مرجع قضائی برای دستگیری آنها اخذ و در عملیاتی ضربتی، متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد متهمان دستگیر شده دارای چند فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت بوده که در بازجویی های فنی، لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت محتویات خودرو به ارزش پنج میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان بیان کرد: سارقان جهت دادرسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today