نماد آخرین خبر

پنج پاتوق مصرف مواد مخدر در خراسان جنوبی پلمب شد

منبع
مهر
بروزرسانی
پنج پاتوق مصرف مواد مخدر در خراسان جنوبی پلمب شد

مهر/ اخبار حوادث خراسان جنوبی امروز از پلمب پنج پاتوق مصرف مواد مخدر و دستگیری سارقان اماکن خصوصی خبر می‌دهد.

فرمانده انتظامی بیرجند از دستگیری ۳ معتاد و خرده فروش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ پاتوق استعمال مواد مخدر در بیرجند پلمپ شد.

سرهنگ احمدرضا کارگر در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی، به منظور برقراری امنیت و آرامش در مناطق جرم خیز و آلوده و نظر به گزارشات و نارضایتی عمومی مبنی بر حضور معتادان و سارقان در سطح شهر بیرجند، مراتب در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ امیرآباد قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران نیز با انجام تحقیقات میدانی پاتوق استعمال مواد مخدر را شناسائی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، این مکان‌ها را مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در بازرسی از این مکان‌ها، ۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند و با دستور مقام قضائی پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر پلمپ شد.

سرهنگ کارگر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر آگاه باشند پلیس آنها را زیرنظر داشته و در صورت هرگونه فعالیت با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی قاین هم از دستگیری ۱۲ خرده فروش و معتاد مواد مخدر خبر داد و گفت: ۲ واحد مسکونی و یک باب مغازه در این خصوص پلمپ شد.



آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today