نماد آخرین خبر

ورزشکاران کرمانشاهی ۲۷ مدال جهانی گرفتند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ورزشکاران کرمانشاهی ۲۷ مدال جهانی گرفتند

ایسنا/ به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ورزشکاران کرمانشاهی در شش‌ماهه امسال ۲۷ مدال جهانی کسب کردند.

محمد حسین‌زاده، معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز (۲۹ مهر) به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در نشست با جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی رشته‌های تربیت‌بدنی دانشگاه‌های استان، با اشاره به جایگاه خوب ورزش قهرمانی و همگانی کرمانشاه در سطح کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۸ هزار و ۷۶۹ ورزشکار در سطح استان بیمه ورزشی دارند و آمارها نشان می‌دهد با احتساب ورزشکارانی که بیمه ورزشی نگرفته‌اند، آمار ورزشکاران استان بیش از این تعداد است. 

وی افزود: این تعداد ورزشکاران زیر نظر ۵۲ هیات ورزشی و ۴۹۹ هیات شهرستانی فعالیت می‌کنند. 

حسین زاده همچنین به فعالیت حدود ۱۳ هزار و ۴۷۰ مربی و ۵۲۱۴ داور در سطح استان نیز اشاره کرد.

معاون ورزش و جوانان استان ادامه داد: خوشبختانه طی شش ماهه اول امسال ورزشکاران کرمانشاه موفق به کسب ۲۷ مدال مسابقات جهانی، ۲۸ مدال آسیایی و ۴۸ مدال بین‌المللی شدند. 

وی افزود: در این مدت ۲۳۹ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی دعوت و ۲۳ مربی نیز به مسابقات برون مرزی اعزام شدند. 

معاون ورزش و جوانان استان از میزبانی کرمانشاه در برگزاری ۱۲ اردوی تیم‌های ملی، مسابقات بین المللی شطرنج، ۲۸ مسابقه کشوری و ۱۵ مسابقه دوستانه و منطقه‌ای خبرداد. 

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات ورزش کرمانشاه در سال‌های گذشته فاصله بین دانشگاه و ورزش بوده، عنوان کرد: همین مسئله باعث شده تا بسیاری از مربیان و داوران ما علم بروزی در رشته خود نداشته باشند و حتی ۹۰ درصد آنها نیز اصلا اعتقادی به کار علمی و آکادمی ندارند. 

ورزشکاران کرمانشاهی ۲۷ مدال جهانی گرفتند

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today