نماد آخرین خبر

اینچه‌برون، فرصت ویژه برای توسعه گلستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اینچه‌برون، فرصت ویژه برای توسعه گلستان

ایسنا/ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان پایانه مرزی اینچه‌برون را فرصتی مغتنم برای پیشرفت گلستان دانست و گفت: شرط توسعه زیرساخت‌های این منطقه هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه است.

عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان اظهار کرد: برای ایجاد و افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی مرز نیازمند خروج از نگاه بخشی و ایجاد نگاهی ملی در مدیریت آن هستیم.

مدیرکل استان با اشاره به اهداف برگزاری نشست هماهنگی و هم افزایی دستگاههای مستقر در پایانه مرزی اینچه برون، اظهارداشت: مدیریت یکپارچه در اینچه برون با توجه به نقش مهم مرز و پایانه مرزی و راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان و کشور منجر به وقوع اتفاقات خوب خواهد شد.

وی ادامه داد: ترانزیت کالا و توسعه زیرساخت های آن موضوع بسیار مهمی است که آسیب شناسی سازمان بازرسی برای این موضوع؛ ظرفیتی را برای استان گلستان ایجاد کرده که با اقدامات مدیریتی سریع می توان آن را تقویت کرد.

مصدقی تصریح کرد: براساس این نشست بناست چالش ها و موضوعات مرتبط با ترانزیت با نگاه ویژه، احصا، جمع آوری و به سازمان بازرسی ارسال شود تا ظرفیت بالقوه را بالفعل و مثبت کرد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره