نماد آخرین خبر

تجلیل از ۳۲۰۰ خانواده شهید در رزمایش رهروان شهدای مرکزی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تجلیل از ۳۲۰۰ خانواده شهید در رزمایش رهروان شهدای مرکزی

تسنیم/ جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی از تجلیل ۳۲۰۰ خانواده شهید در رزمایش رهروان شهدای استان خبر داد و گفت: برگزاری رزمایش رهروان شهدا مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی برگزاری و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

سردار محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه آیین رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری رزمایش رهروان شهدا یک افتخار برای سپاه و بسیج به شمار می‌رود که با این اقدام یاد و خاطرات شهیدان را در دل‌ها و ذهن‌ها زنده نگه می‌دارد و فرصتی برای بیعت دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را نجات‌ دهنده امت اسلامی دانست و افزود: برگزاری رزمایش رهروان شهدا یک مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی و فرصتی برای تجدید میثاق، تقویت انگیزه‌ها و رسیدن به اهدافی است که شهدا برای آن ایثار و مجاهدت کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی تصریح کرد: رزمایش معنوی و الهی رهروان شهدا همزمان در سطح شهر اراک برگزار می‌شود و در این مرحله از رزمایش در مرکز استان 30 تیم در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به اجرای رزمایش رهروان شهدا به مدت یک هفته در سراسر استان مرکزی بیان کرد: رزمایش معنوی و الهی رهروان شهدا با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت روح الله در منزل سه هزار و 200 خانواده شهید در استان مرکزی برگزار می‌شود و از صبر و شکیبایی خانوده شهدا تقدیر و تجلیل می‌شود.

 

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today