نماد آخرین خبر

تعداد شاکیان بابت فروش امتیاز بانک رسالت به ۱۷۷۳ نفر رسید

منبع
مهر
بروزرسانی
تعداد شاکیان بابت فروش امتیاز بانک رسالت به ۱۷۷۳ نفر رسید

مهر/ دادستان همدان با بیان اینکه تعداد شاکیان بابت فروش امتیاز بانک رسالت به ۱۷۷۳ نفر رسید، گفت: در این زمینه ۳۰ متهم شناسایی و بازداشت شده‌اند.

عباس نجفی، دادستان همدان اظهار کرد: یک هزار و ۷۷۳ شاکی در این زمینه وجود دارد که در این خصوص ۳۰ متهم شناسایی و بازداشت شده‌اند.

دادستان همدان با تاکید بر اینکه هشت عامل اصلی پرونده بازداشت شده اند، افزود: در این زمینه اموالی چون چند باب آپارتمان، چند دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف شده اند.

نجفی یادآور شد: در این زمینه شعبه بازپرسی ویژه ایجاد شده است.

نجفی با اشاره به مسمومیت‌های الکی صورت گرفته در سطح استان همدان، از فوت ۱۵ نفر در این زمینه خبر داد و گفت: این افراد عموماً بین ۲۰ تا ۳۰ ساله بوده اند و یک نفر آنها نیز یک خانم بوده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه هشت عامل اصلی بازداشت شده اند، تشریح کرد: یک متصدی تجهیزات پزشکی در همدان به سبب در اختیار قرار دادن اتانول صنعتی حدود ده روز است که بازداشت شده است.

نجفی از بازدید میدانی دستگاه قضائی از ۵۰ واحد تولیدی خبر داد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی این روند در حال انجام است.

دادستان همدان با بیان اینکه در راستای ترک فعل مدیران اقداماتی در دست انجام است، افزود: در این زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی همدان مورد پیگیری قرار گرفته است، چراکه برخی پروژه‌های عمرانی پیمانکارهای متعددی عوض کرده اند، تضعیف منابع و خسارتهای بسیاری را موجب شده اند.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today