نماد آخرین خبر

سوز سرمای پاییزی در آذربایجان‌ غربی بیشتر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سوز سرمای پاییزی در آذربایجان‌ غربی بیشتر شد

ایرنا/ رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ریزش هوای سرد به منطقه، دمای هوای مناطق مختلف آذربایجان‌ غربی به ویژه جنوب این استان تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش یافت.

اردلان محمدپور، رئیس اداره هواشناسی مهاباد اظهار کرد: از روز گذشته با توجه به ریزش هوای سرد به منطقه دمای هوا در مناطق مختلف آذربایجان غربی به طور میانگین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرد و سوز سرمای پاییزه بیشتر شد.
وی اضافه کرد: این شرایط کاهش دمای هوا تاپایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت جوی آرام و پایداری در منطقه حاکم بوده و در مناطق کوهستانی و مرتفع احتمال وجود مه غلیظ صبحگاهی وجود دارد.
رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: این کاهش دمای هوا در حالی است که در شبانه‌روز گذشته حداقل دمای هوا در تکاب منفی پنج درجه سردترین شهر استان و دمای هوا در تخت سلیمان منفی چهار درجه، چالدران منفی سه درجه، اشنویه منفی ۲ درجه، سلماس، نقده، میاندوآب و شاهین‌دژ منفی یک درجه و بوکان و خوی هم صفر درجه سانتی‌گراد ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهرهای آذربایجان‌ غربی بودند. در این مدت دمای هوای مهاباد بین صفر و ۱۵ درجه در نوسان بود.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today