نماد آخرین خبر

باشگاه‌های ورزشی متخلف در زنجان نقره‌داغ می‌شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
باشگاه‌های ورزشی متخلف در زنجان نقره‌داغ می‌شوند

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه‌های ورزشی متخلف که مکمل‌های غیر مجاز را تجویز یا توصیه می‌کنند جریمه می‌شوند چون این اقدام آسیب‌ها و ضررهای زیادی را برای ورزشکاران به دنبال دارد.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع عمومی و سالانه هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون هیات های ورزشی استان با مشکلات بی شماری به ویژه در بحث مکمل‌های ورزشی مواجه هستند، افزود: برخی مدیران باشگاه های ورزشی، مصرف مکمل هایی را به ورزشکاران توصیه می کنند که آسیب ها و ضررهای زیادی را برای ورزشکاران به دنبال دارد و از این رو افزایش آگاهی و دانش ورزشکاران در این خصوص بسیار مهم است.
وی با تاکید بر اینکه افزایش دانش هیات های ورزشی در این خصوص باید مد نظر قرار گیرد، اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی از سوی هیات پزشکی ورزشی باید به صورت مستمر در دستور کار باشد.
این مسوول با تاکید بر اینکه برخی از هیات های ورزشی جامعه هدف گسترده‌تری دارند، ادامه داد: ورود هیات پزشکی ورزشی به این هیات ها و برگزاری دوره های دانش افزایی برای آنها بیش از گذشته ضروری است چون این هیات مرجعی در بین هیات های ورزشی استان به شمار می رود.
بازرگان با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی استان با هیاتهای ورزشی تعامل و ارتباط تنگاتنگی داشته باشد، افزود: برگزاری دوره های تخصصی می تواند برای حل بسیاری از معضلات این هیات ها و ورزشکاران بسیار مفید و راهگشا باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۴۸۰ باشگاه ورزشی در استان بازرسی شد، گفت: این روند و به دنبال آن برخوردهای جدی با متخلفان باید تداوم داشته باشد.
وی به تخلفات صورت گرفته در باشگاه‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: هیات های ورزشی همکاران اداره کل ورزش و جوانان هستند و ما نقش حمایتی از آنها داریم اما نباید از نظارت بر باشگاه ها غفلت کرد.
این مسوول به بازدیدهای دوره ای از باشگاه های ورزشی استان و برخورد جدی با باشگاه های متخلف تاکید کرد و گفت: انسجام بخشی به فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان موجب پیشبرد برنامه ها و فعالیت های تعیین شده می شود.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان نیز در این مجمع با بیان اینکه یکی از اقدامات این هیات گسترش فعالیت های خود در مناطق مختلف استان است، گفت: طی سال گذشته و در ۶ ماهه اول امسال دوره های مختلف آموزشی را در سطح استان برگزار کرده ایم.
مصطفی عزیزی با بیان اینکه هم اکنون ۴۶ هزار و ۵۲۷ نفر بیمه شده هیات پزشکی ورزشی استان هستند، خاطر نشان کرد: طی نیمه اول امسال برای ۲۰۰ باشگاه ورزشی اخطاریه صادر کرده ایم.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today