نماد آخرین خبر

عکس/ مانور مقابله با حریق و زلزله در تالش برگزار شد

منبع
مهر
بروزرسانی
عکس/ مانور مقابله با حریق و زلزله در تالش برگزار شد

مهر/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: با هدف بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل، مانور مقابله با حریق و زلزله در مدرسه پسرانه باهنر و ساحل میانکوه تالش برگزار شد.

سعید قسمت پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش اظهار کرد: با هدف بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل، مانور مقابله با حریق و زلزله در مدرسه پسرانه باهنر و ساحل میانکوه تالش برگزار شد.

مانور مقابله با حریق و زلزله در تالش برگزار شد

قسمت پور افزود: مانور مقابله با حریق مراتع و جنگل‌ها بر اساس سناریوی تعریف شده با آتش سوزی فرضی در ساحل دریا آغاز شد و در ادامه تیم‌های عملیاتی منابع طبیعی، محیط زیست و آتش‌نشانی به ترتیب نسبت به جدا سازی اطفای حریق اقدام کردند.

وی بیان کرد: در مانور هنگام زلزله نیز در مدرسه پسرانه باهنر با حضور نیروهای هلال احمر و آتش نشانی نحوه صحیح خروج و لحظه زلزله به دانش آموزان آموزش داده شد.

قسمت پور ادامه داد: این مانور با هدف بهبود نحوه حضور تیم‌های شرایط اضطراری در آتش سوزی، ارتقا کیفیت عملیات مقابله با حریق، بالا بردن سطح آگاهی نیروهای مداخله گر در بخش‌های مرتبط برای چگونگی مواجهه با آتش‌سوزی‌ها، و سنجش سرعت عمل در واکنش به حوادث برگزار شد.

مانور مقابله با حریق و زلزله در تالش برگزار شد

وی افزود: در بخش‌های عملیاتی امدادی نیز با آماده‌باش نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانان، انتقال چهار مصدوم و نحوه خروج صحیح و سریع در زلزله به پایان رسید.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today