نماد آخرین خبر

طرح جامع شهرکرد تصویب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
طرح جامع شهرکرد تصویب شد

ایرنا/ رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جامع شهرکرد روز دوشنبه در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب شد.

طرح جامع، طرح بلندمدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری، کشاورزی، تاسیسات، تجهیزات و تسهیلات عمومی مناطق نوسازی، بهسازی و اولویت‌های مربوط به آن‌ها تعیین می‌شود و ضوابط و مقررات مربوط به تمامی موارد و همچنین ضوابط مربوط به حفظ بنا و نماهای تاریخی و مناظر طبیعی، تهیه و تنظیم می‌شود و برحسب ضرورت، قابل تجدیدنظر خواهد بود.
مصطفی حیدری روز دوشنبه در گفت‌گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: پی‌گیری‌های شهردار شهرکرد برای تصویب طرح جامع مرکز چهارمحال و بختیاری قابل قدردانی است.
وی در ادامه با اشاره به نشست رییس شورای اسلامی و شهردار شهرکرد با فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی افزود: در این نشست مهم‌ترین مسائل و مشکلات شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حیدری تصریح کرد: در این نشست گزارشی از عملکرد مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف شهری شهرکرد شامل حمل‌ونقل عمومی، کمربندی‌ها، مشکلات زمین‌ها و املاک، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بحران، حفظ حریم شهر و سایر بخش‌ها به وزیر راه و شهرسازی ارائه شد.
وی یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد برای همکاری و هماهنگی شهرداری با راه و شهرسازی در دولت چهاردهم آمادگی دارند.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday