نماد آخرین خبر

مصرف نفتگاز یورو ۴ در کردستان 7 درصد افزایش یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مصرف نفتگاز یورو ۴ در کردستان 7 درصد افزایش یافت

ایرنا/ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: نیمه اول امسال بیش از ۵۶ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد بیشتر است.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۵۰ جایگاه عرضه نفتگاز در استان، اظهار کرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست، روزانه بیش از ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز یورو۴ در ۲۰ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی استان توزیع می شود.
وی افزود: افزایش بازدهی سوخت خودروها، افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل و سازگازی با محیط زیست از مزایای استفاده از این فرآورده است.
نوکانی از مصرف بیش از ۱۶۹ میلیون لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل استان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این میزان مصرف ۶۰ درصد از نفتگاز مصرفی استان است.
وی به افزایش پنج درصدی مصرف نفتگاز بخش حمل ونقل استان نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره داشت و گفت: گروههای گشت و بازرسی این شرکت به صورت شبانه روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و کم فروشی برابر با مقررات شرکت برخورد می کنند و هم اکنون نیز هیچ گونه کمبود سوختی در جایگاههای عرضه سوخت وجود ندارد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online