نماد آخرین خبر

من هم یک مزدور هستم!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ محسن شریفیان به حضار شرکت‌کننده در کنسرت گفت: متأسفانه در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که اگر هنرمندی درباره «وطن» و عشق‌اش به سرزمین مادری حرف بزند، «مزدور» خطاب می‌شود. این ضعف فرهنگی را باید در ابتدا از ضعف مدیریت کلان فرهنگی این کشور با این تاریخ و پیشینه دانست. من یک مزدورم که امروز می‌خواهم برای وطنم بخوانم و ساز بزنم. وطن خط قرمز ماست و در این روزهای ملتهب، متأسفم که حتی هنرمندان تاثیرگذار از اینکه بخواهند شهادت سربازان بی ادعای ارتش را تسلیت بگویند، هراس دارند.

در حالی که کل سالن در سکوتی تلخ فرو رفته بود، محسن شریفیان، سرپرست گروه لیان اظهار کرد: برای خلیج فارس، برای جزایر ایرانی و جغرافیای این کشور جان می‌دهیم. ما در «لیان» به همه آدم‌هایی که به کنسرتمان می آیند یاد می‌دهیم که ارزش‌های ملی، فراتر از هر جنگ سیاسی و اعتقادی است. مالکیت جزایر سه‌گانه ایرانی چیزی نیست که دولت محترم امارات بخواهد این بازی‌های روانی را در جهان رو کند. ما به احترام قوم عرب در ایران، آثاری را امشب به زبان عربی اجرا خواهیم کرد و از قلب تهران این پیام مشخص را به جهان مخابره می‌کنیم که جغرافیای این خاک، غیرقابل تغییر است.

تسلیت برای شهیدان ارتش
شریفیان در انتهای کنسرت خود نیز با ادای احترام به شهدای ارتش در حمله جنایت کارانه رژیم صهیونیستی به ایران گفت: خوشحالیم که مراقب ما هستید و متاسفیم برای خون این جوانان رعنا که خانواده‌ها و ما را داغدار کرد. احترام زیادی برایشان قائلیم و اندوهگینیم.

این اجرا تقدیم به خون پاک شهیدان
شریفیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: خون شهدا به قدری اهمیت و مسئولیت دارد، که باید فقط و فقط سر تعظیم جلوی آنها فرود آورد. من هرگز برای خلاصی از وثیقه و حکم، به آنها بی‌احترامی نخواهم کرد. امشب اما همه این کنسرت را به خون پاک شهدای ارتشی تقدیم می‌کنیم.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran