نماد آخرین خبر

کشف ۱۰ تُن پودر صابون قاچاق در رشت

منبع
مهر
بروزرسانی
کشف ۱۰ تُن پودر صابون قاچاق در رشت

مهر/ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از کشف ۱۰ تُن پودر صابون قاچاق یک تن گوگرد قاچاق و ۸۰۰ کیلو پودر شوینده قاچاق از کارگاه تولیدی غیرمجاز در رشت خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان اظهار کرد: پلیس در راستای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در بازار و با جدیدت تمام طرح‌های کنترلی و نظارتی خود را در واحدهای صنفی به صورت مستمر اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در قالب گشت مشترک به همراه بازرسان سازمان صمت و بازرس تعزیرات حکومتی رشت اقدام به بازدید از یک کارگاه تولیدی در رشت کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان افزود: مأموران در بازدید از این کارگاه تولیدی ۱۰ تن پودر صابون قاچاق، یک تن گوگرد قاچاق و ۸۰۰ کیلوگرم پودر شوینده غیر مجاز را کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد و مدیر ۳۸ ساله کارگاه تولیدی غیر مجاز مذکور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدرخواه با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت غیرمجاز و برخورد با قاچاق کالا و غیر مجاز در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی نسبت به برخورد با واحدهای صنفی و کارگاه‌های متخلف در قالب گشت‌های کنترلی مشترک و مستقل اقدام می‌شود.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today