تصادف در محور شیراز - کوار ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
مهر
بروزرسانی

مهر/ رئیس مرکز اورژانس فارس گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور شیراز - کوار منجر به مصدومیت ۸ نفر شد.
مسعود عابد، رئیس مرکز اورژانس فارس اظهار کرد: شامگاه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۴، برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و وانت پیکان در محور شیراز-کوار (جاده روستای علیآباد فرمشکان) به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.
وی ادامه داد: بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس از پایگاههای نزدیک به محل حادثه اعزام شدند. در این سانحه ۸ نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسینهای اورژانس، ۵ مصدوم به بیمارستان شهید رجایی شیراز و ۳ مصدوم دیگر به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کوار منتقل شدند.
رئیس مرکز اورژانس فارس تصریح کرد: این مرکز بار دیگر بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به سرعت مطمئنه تاکید دارد تا از وقوع حوادث تلخ جلوگیری شود.
















