


مهر/ روابط عمومی سپاه شهرستان سیریک با صدور اطلاعیهای اعلام کرد که عملیات انهدام فنی مهمات عمل نکرده باقی مانده از تجاوز اخیر آمریکا، امروز دوشنبه در محدوده بندر سیریک انجام خواهد شد.
در اطلاعیه شماره ۱۲ روابط عمومی سپاه شهرستان سیریک آمده است:
با سلام و احترام
به اطلاع مردم شریف شهرستان به خصوص بخش مرکزی میرساند امروز دوشنبه یکم تیرماه، حدود نیم ساعت دیگر، انفجار کنترل شده مهمات عمل نکرده دشمن صهیونیستی آمریکایی را در محدوده شهر بندر سیریک خواهید شنید.
خواهشمند است ضمن حفظ خونسردی خود و دیگران، به سایر همشهریان نیز اطلاعرسانی فرمایید.